Martin Linnes: Sağ veya sol, benim için fark etmiyor..

Adanaspor karşılaşmasında sol bek pozisyonunda görev yapan ve hücumda gösterdiği performansla alkış toplayan Martin Linnes karşılaşmanın ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.

Çok önemli bir maça çıktık. Önümüzdeki takımlardan uzaklaşmamak için 3 puan almamız lazımdı. Galip gelmek önemliydi. Kendi performansım için mutluyum ve iyi oynadığımı düşünüyorum. Bu zamana kadar oynadığım bazı maçlarda iyi bir performans ortaya koyamadığımı biliyorum, bunun farkındayım ama bugün iyi oynadığım günlerden biriydi. Daha iyi olmak için çalışmaya devam edeceğim. Benim için önemli olan sahada olmak. Sağ ya da sol; hocam bana nerede ihtiyaç duyarsa benim için fark etmiyor.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0