ÖZEL | Ataman Güneyligil ve Güldeniz Önal finali değerlendirdi!

Vestel Venüs Sultanlar Ligi yarı final serisinde geçen sezonun şampiyonu ve önümüzdeki hafta CEV Şampiyonlar Ligi Final-Four'unda mücadele edecek olan Vakıfbank'ı muhteşem bir zaferin ardından geçerek adını uzun yıllar sonra finale yazdıran Galatasaray'da maçın ardından serinin geçilmesinde büyük pay sahibi olan Güldeniz Önal ve antrenörümüz Ataman Güneyligil, blogumuza özel açıklamalarda bulundu.

ATAMAN GÜNEYLİGİL
Ben mucizelere çok inanmam voleybolda. Çok fazla çalışıp emek sarf etmek lazım.  Ama bunun yanında şansının da yaver gitmesi lazım. Biz çok çalıştık, emek verdik. Açıkçası bir mucizeye imza attığımızı düşünüyorum. Dünyanın bence en iyi takımına karşı alınmış bir zafer bu. Şimdi bu zaferin tadını çıkartacağız.

GÜLDENİZ ÖNAL
Bütün arkadaşlarımı tebrik ediyorum, herkesle gurur duyuyorum. Yüreğimizi koyup oynadık. Bu galibiyet bu kadar emek veren, sezonun sonuna kadar getiren staff'ımıza, yönetimimize, Galatasaray taraftarına ve herkese hediye olsun. Ailelerimize, bizden dualarını eksik etmeyen herkese teşekkür ediyorum. Finalde görüşürüz!

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0