Riekerink'ten ayrılık sonrası ilk açıklamalar!

Galatasaray'dan ayrıldıktan sonra sessizliğe bürünen Jan Olde Riekerink, Fox Sports'ta "Kees'in Masası" isimli programa konuk oldu. Yönetimin kendisine verdiği sözleri tutmadığını anlatan Hollandalı hoca, takım içindeki bazı dinamikler hakkında da açıklamalarda bulundu.

Talep ettiği antrenörlerin alınmadığını söyleyen Riekerink, "Hollanda'dan beraber çalışabileceğim bir yardımcı istedim. Hep 'tamam' dediler. Sonra konuşulmadı bile." derken, yöneticilerin TV yorumcularından etkilenip kendisine taktikler verdiğini de şu sözlerle anlattı. "TV'lerdeki yorumcuları izleyip, "Şöyle oynayalım, böyle oynayalım" diyorlardı."


Transfer konusunda da açıklamalar yapan Riekerink, yönetimin sürekli demeçlerinden döndüğünü söylerken "Bana "FFP kurallarından sıkıntı yaşıyoruz" dediler. Ben de mümkünse "İki oyuncunun alınmasını istiyorum" dedim. Soran olmadı. Adını ilk kez duyduğum Hollandalı bir oyuncu (Rodrigues) transfer edildi. Hem de FFP varken çok büyük bir rakama... Sonra "Bir daha takımda olmayacak" denilen iki oyuncu da geri döndü" dedi.


Levent Nazifoğlu hakkında da konuşan Hollandalı çalıştırıcı "Bir gün sportif direktör bana, "3'lü oynamakta yarar var" diye bir öneride bulundu. Ona espriyle "Benim kovdurmak istiyorsun sanırım " dedim. Eldeki kadronun 3'lü oynayabileceğini düşünmek çılgınlıktı." açıklamasında bulundu. 

(Fotomaç)

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0