Yılın Kadın Sporcusu: Nevriye Yılmaz!

Geçtiğimiz sezon milli takım forması altında 2016 Rio Olimpiyatları'nda mücadele ettikten sonra aktif basketbol yaşantısını sonlandıran Türk kadın basketbolunun gelmiş geçmiş en büyük oyuncusu ve aynı zamanda Galatasaray kadın basketbol takımının yardımcı antrenörü Nevriye Yılmaz, bugün FMV Işık Okulları tarafından düzenlenen “Spora, sanata ve tasarıma Işık tutanlar” ödül töreninde yılın kadın sporcusu ödülüne layık görüldü.

Ödül töreni sonrasında Galatasaray TV'e açıklamalarda bulunan Nevriye Yılmaz'ın açıklamalarının tamamı şu şekilde oldu;
Fevziye Mektepleri Vakfı’na bana layık gördükleri için teşekkür ediyorum. Sporculuk kariyerimin son ödülü oldu. Geçen sene aktif spor kariyerimi noktalandırmıştım. Şimdi antrenörlükle devam ediyorum. İlk başta zorlandığım bu yolda Marina Maljkovic sayesinde çok keyif almaya başladım. Daha yolun başındayım. Umarım ileride antrenörlüğüm ile de ödüller alırım. İyi bir oyunculuk kariyerim oldu. Gençler tarafından bu ödüle layık görülmek ayrı bir onur kaynağı. Geçmişe bakıp ‘Ne kadar büyük kitlelere ulaşabilmişim’ diyorum.

Çok da alışık olduğumuz bir ortam değil sahneye çıkmak. Kendimi de halen rahat hissetmiyorum ama güzel bir duygu. Okulların seminerlerine de katılıyoruz. Sahada taraftara karşı oynuyorduk fakat bu etkileşim çok farklı. Yavaş yavaş alışıyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0