Neslihan Demir: Burada olmaktan gurur duyuyorum..

Galatasaray kadın voleybol takımının gelecek sezon için kadrosuna kattığı ilk isimlerden birisi olan ve Türk voleybolunun gelmiş geçmiş en büyük oyuncuları arasında yer alan Neslihan Demir Güler bugün gerçekleştirilen basın toplantısıyla birlikte resmen Galatasaraylı olmuş oldu. Gelecek sezon takım kaptanı olarak görev yapacağı açıklanan Neslihan Demir Güler imza töreninin ardından basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Yıldız oyuncuya sürpriz yapan kızı ilk soruyu sorarken, aldığı cevap gülüşmelere sebep oldu. Neslihan Demir Güler'in açıklamalarının tamamı şu şekilde..

Çok heyecanlıyım. Kapıdan girer girmez ne kadar önemli bir yerde olduğumu fark ettim. Hazırlanan videoda bile tüylerim diken diken oldu. Herkese teşekkür ediyorum. Sayın Ali Yüce'ye, Mehmet Berent Bayrakçı'ya, Nihan Güneyligil'e, Neslihan Turan'a... Umarım Galatasaray bayan voleybol takımının başarıları bu sene hep birlikte yaşayacağız. Bu büyük ailede olmaktan dolayı çok büyük gurur duyuyorum. Kendimi çok değerli hissettim. Emeği geçenlere teşekkür ediyorum. Bir an önce sezon başlasın diye sabırsızlanıyorum. Hak ettiğimiz bütün kupaları inşallah kaldırırız. Her şey bizim için güzel olur.

Kızımla da aynı takımda olmak nasıl bir duygu, göreceğiz. O çok istiyordu; bugüne kısmetmiş. Deplasman dönüşleri hiç tatil fırsatımız olmuyor, çift antrenmanlarla yorgun oluyorduk. Zeynep ise hep 'Gitmesen olmaz mı? Galatasaray'a gelirsen Ataman (Güneyligil) abi böyle şey yapmaz, seni dinlendirir' dedi. Şimdi top Zeynep ve Ataman Güneyligil'de.

Sürpriz yaparak annesinin Galatasaray ile imzaladığı sözleşme törenine katılan ve aynı zamanda Galatasaray'ın voleybol altyapı oyuncusu Zeynep Penelope Darnel, yeni transferimize "Galatasaray'a sizi kim getirdi?" diye sorarken, Neslihan bu soruya "Sen.. Gece başucumda sürekli "Galatasaray" diyerek bilinçaltıma işledin. Sabah bile Galatasaray ile uyanıyordum. İyi ki de oldu, güzel oldu." diye cevap verdi.


Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0