Sinan Gümüş: Sürekli hazır olmak gerekiyor..

Son iki haftadır ilk onbirde şans bulan ve Osmanlıspor karşısında takımımızın 2.golünü kaydederek galibiyette pay sahibi olan Sinan Gümüş maçın ardından yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu. Uzun zamandır forma giyemediğini ancak Tudor'un kendisine güvenerek forma verdiğini belirten genç hücum oyuncusu Sinan Gümüş'ün açıklamalarının tamamı şu şekilde..

Son üç maç bizim için çok önemli, kazanmamız gerekiyor. Bugün 3 puan kazanmak istiyorduk, ilk yarıdan maçı bitirmek istedik ve amacımıza ulaştık. İkinci yarı pozisyona giremedik ama skoru tuttuk. Attığım gol de çok güzeldi, ben de beğendim fakat takım olarak performans ortaya koymak önemliydi. Birbirimize yardım ettik ve sonucu hep birlikte aldık. Sahada 90 dakika her şeyimi vermek istiyorum.  Hoca beni geçen hafta 60 dakika için beğendi ama sonra oyundan çıkarttı, uzun süreler oynamadım ve bir anda hocamız bana şans verdi, ben de bunu golle taçlandırdım. Geçen hafta da iyi performans sergilemiştim. Bugün de bunu taçlandırmak daha güzel duygu. Oyuncunun hep hazır olması lazım. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0