Sneijder: Ben takım içerisinde bir sorun değilim..


Tudor'la arasında sorun olduğu söylenen Wesley Sneijder, TRTSpor'a açıklamalarda bulundu. Takım içerisinde sorun olmadığını belirten Sneijder, Galatasaray'da çok mutlu olduğunu da belirtti. Hollandalı yıldızın açıklamaları şu şekilde..

Ben takım içerisinde bir sorun değilim. Hiç kimse, bu takım içerisinde bir sorun veya problem değil. Bizim yapmamız gereken tek şey, geçtiğimiz haftalarda olduğu gibi futbolumuzu oynamak. Soyunma odasında neler yaşandığına dair çokça spekülasyon var. Biz bir takımız ve kimsenin birbiriyle sorunu yok. Biz bundan sonrası için savaşmaya devam edeceğiz ve kendimizi yeni sezona hazır tutacağız.

Ben kesinlikle Galatasaray'da çok mutluyum ama benden memnun olmayan birisi varsa o da bana bunu söylemeli. Ben şu ana dek bu yönde bir şey duymadım. Ben çok mutluyum ve Galatasaray'ı yönetenlerin de benden çok memnun olduğunu düşünüyorum. Dolayısıyla işimize bakıyoruz ve yeni sezonun bize neler getireceğini göreceğiz.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0