Podolski: Tüm taraftara teşekkür ediyorum..

Süper Lig'de ligin son haftasında sahasında Konyaspor'u 2-1 mağlup eden Galatasaray'da karşılaşma sonrasında sarı-kırmızı forma ile son maçına çıkan Lukas Podolski yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu. Geçmişte açık tribün taraftarı olduğunu belirten Poldi, taraftara teşekkür ettiğini de belirtti. Lukas Podolski'nin açıklamaları şu şekilde..

Basın toplantısında da söylemiştim. Sahada elimden geleni verdiğim kadar saha dışında da aynı şekilde olmak istiyorum. Ben de geçmişte bir açık tribün taraftarıydım. Geldiğim günden bu yana bana destek verdikleri için tüm taraftara teşekkür ediyorum.

Birkaç ay önce de milli takıma veda etmiştim. Şimdi de aynı duyguları yaşıyorum. Taraftar geldiğimden bu yana bana çok iyi davrandı. Bana gösterilen sevgiye cevap vermek istedim. Bunu futbolcu olarak değil insan olarak söylüyorum.

Çayı da baklavayı da özleyeceğim. İnsanlar biliyor ki ben bir çay tiryakisiyim. Onu biraz daha fazla özleyeceğim. Ama daha tatilimi burada yapacağım. Japonya sonrası da yine buraya gelip çay içmeye devam edeceğim.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0