Semih Kaya: Galatasaraylı Semih olarak gidiyorum

Çekya ekiplerinden Sparta Prag'a transfer olan Semih Kaya, ayrılık sonrası açıklamalarda bulundu. beIN Sports'a konuşan Semih Kaya, "Mutluyum. Kafam rahat. Bugün de eşim ve menajerimle birlikte Prag'a sağlık kontrolüne gidiyoruz. Oradan da kampa katılacağım. Her zaman söylemişimdir; Hayalimdi yurt dışında oynamak. Oturup konuştuk böyle bir karara vardık. Prag'ta elimden gelenin en iyisini yapıp oradan da farklı takımlara sıçramak istiyorum." dedi.

Semih ayrıca "11 yıl gibi Galatasaray'da oynadım. Çocukken gelip yetişkin biri olarak ayrılıyorum. Benim için zor ve üzücü oldu. Ailem olarak görüyorum Galatasaray'ı. Galatasaraylı Semih olarak gidiyoruz." açıklamalarını da yaptı..


Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0