Wesley Sneijder: Tudor'un tercihi benim ayrılmamdı..

Teknik direktör Igor Tudor'un yeni sezonda takımda düşünmediği ve dün itibariyle kulüp tarafından sözleşmesi feshedilen 32 yaşındaki yıldız oyuncu Wesley Sneijder akşam saatlerinde Süper Lig'in yayıncı kuruluşu beIN Sports'a açıklamalarda bulundu. 

Galatasaray'da bazı sorunlar yaşadım ancak bunlar üzerine konuşmaya çok gerek yok, artık buradan ayrılıyorum. Her teknik direktörün kendi seçimleri vardır. Tudor tercihi benim gitmem şeklinde kullandı ve buna saygı duyuyorum. 10 numaralı formanın Belhanda'ya verilmesi de Tudor'un tercihiydi. Belhanda çok kaliteli bir oyuncu umarım takıma katkı sağlayacaktır.

Benim Galatsaaray kariyerimde bir çok özel anım var. Juventus maçında attığım gol en özeliydi diye ayıramam. Galatasaray'da önemli başarılar yakaladık, kupalar kazandık. Şuan gelecekle ilgili bir planım yok. İlk olarak Amsterdam'a döneceğim ve sonrasında geleceğimle ilgili kararlarımı vereceğim.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0