Dursun Özbek'ten çarpıcı açıklamalar..

Ahmet Bulut ile bir araya gelen Dursun Özbek, bu görüşme sonrasında NTVSpor'a özel açıklamalarda bulundu. Dursun Özbek, Ahmet Bulut ile Arda için görüşmediklerini belirtirken, Feghouli konusunda kalan ufak pürüzlerin de çözüleceğini belirtti. Dursun Özbek'in açıklamaları şu şekilde..

FEGHOULİ YARIN GELİR
Feghouli ile ilgili çok ufak 1-2 pürüz kalmıştı. Ahmet Bulut ile onları görüştük. Onların bu akşam çözüleceğini zannediyorum. Çözülürse de zannediyorum yarın gelir. Bu akşam inşallah çözülecek. Galatasaray ile ilgili değil ama kendi kulübüyle ilgili bazı sıkıntıları var, halledecekti. Bekliyoruz, bu akşam inşallah çözülecek.

AHMET BULUT İLE GÖRÜŞMENİN ANA SEBEBİ FEGHOULİ TRANSFERİ
Arda Turan, Türkiye’nin gündeminde olan bir futbolcu. Çok iyi bir Galatasaraylı ama Barcelona’dan izin almadan görüşme yapmamız söz konusu değil. Ahmet Bulut ile ne zaman görüşsek Arda geliyor. Ahmet Bulut'un bazı futbolcuları var onlarla ilgili görüştük ama Ahmet Bulut ile görüşmenin ana sebebi Feghouli transferi. Feghouli'nin pürüzleri halletmesini bekliyoruz.

GALATASARAY İÇİN EN İYİSİNİ SEÇECEĞİZ
Transfer sezonu için önümüzde daha bir ay var. Eksiklerimizi tamamlamamak için son derece niyetliyiz. Bu sene çok iyi bir kadro kuruyoruz. İddialı bir ekibiz bu sene. Transfer çalışmalarımız devam ediyor. Listemizdeki her futbolcunun alternatifi var. Galatasaray için, hem mali açıdan, hem performans açısından en iyisini seçeceğiz Yakında size bazı haberler verebilirim.

Sinan Gümüş konusunda bir netlik yok. Kendisi gitmek istiyor fakat netleşen bir durum yok.

TÜRK FUTBOLUNA HİZMET ETMEK İÇİN ADAY OLDUM
Kulüpler Birliği Vakfı Başkanlığına Türk Futboluna hizmet etmek için aday oldum. Kim seçilirse seçilsin herkesin arzusunun da aynı olduğunu düşünüyorum. Göksel Gümüşdağ Kulüpler Birliği Vakfını çok iyi bir yere getirdi. Bundan sonra gelecek olan başkan da onu bir adım daha ileri götürmek için çalışmak zorunda. Güzel bir seçim olacaktır.

TARAFTARLARDAN TEK ŞEY İSTİYORUM; BU TAKIMI DESTEKLESİNLER
Taraftardan tek şey istiyorum; bu takımı desteklesinler. Yeni bir takım dolayısıyla bu takımın desteğe ihtiyacı var. Birçok futbolcu Galatasaray formasını ilk kez resmi olarak giyecek. Taraftarın da onları kucaklamasını, sıcak bir ambiyans sağlamalarını istiyorum. Taraftarlarımız da bunu yapacaktır, ben onlara güveniyorum. Çünkü Galatasaray Spor Kulübü taraftarıyla beraber bir bütündür. Pazartesi günü Türk Telekom Stadında da bunu göreceğiz. İyi bir lig olmasını diliyorum.

FATİH TERİM ÇOK İYİ BİR GALATASARAYLI
Fatih Terim çok iyi bir Galatasaraylı. Galatasaray'a uzun yıllar hizmet etmiş, başarıdan başarıya koşmuş birisi. Galatasaray'a hizmet etmek dönem dönem oluyor. Fatih Terim her zaman Galatasaray için hizmete hazır olduğunu söylüyor. Bu dönemde antrenörümüz Tudor. Galatasaray ne zaman Fatih Terim'e ihtiyaç duyarsa, Fatih Terim de bu hizmeti verecektir.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0