Fernando: Önemli olan kazanmamız..

Süper Lig'de sezonun ilk maçında ve haftanın kapanış maçında Kayserispor'u evinde ağırlayan Galatasaray sahadan 4-1'lik skorla galip ayrılırken, Galatasaray formasıyla ilk resmi maçına çıkan Fernando karşılaşma sonrasında yayıncı kuruluş beIN Sports'a açıklamalarda bulundu.

Buraya gelmeden önce Galatasaray taraftarının ne kadar mükemmel bir atmosfer yarattığını biliyordum. Buraya gelince çok çok daha iyi anlıyorsunuz. Taraftarlarımıza teşekkür ediyorum, bugün inanılmaz bir ortam yarattılar. İyi bir oyun ortaya koyarak bugün kazandık, taraftarlarımızı da mutlu etmek istiyorduk.

Yeni bir takıma transfer olduğunuzda hemen adapte olmak kolay olmuyor, zamana ihtiyacınız oluyor. Benim oynadığım pozisyonda bir çok kaliteli isim var ancak rekabet olması takıma fayda sağlayacaktır. 

Ben bugün atılan tüm golleri beğendim, önemli olan bizim goller atıp kazanmamız.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0