ÖZEL | Mehmet Yağmur: Herkes sorumluluk almalı!

Türk Telekom Stadyumu'nda yapılan Galatasaray erkek basketbol takımının lansmanında yeni transferimiz Mehmet Yağmur, FCN Blog'a özel açıklamalarda bulundu. Daha çok oynamak için Galatasaray'a geldiğini söyleyen Mehmet Yağmur, bu sezon herkesin sorumluluk alması gerektiğini de belirtti. Mehmet Yağmur'un açıklamaları şu şekilde..

Galatasaray'a transfer sürecin nasıl gelişti biraz bahsedebilir misin?
Şöyle gelişti benim bu sene Darrüşafaka'da kontratım vardı artı 1 yıl opsiyonlu ama ben kulübe daha çok oynamak istediğimi, sorumluluk almak istediğimi söyledim. O sırada Galatasaray çıktı zaten Galatasaray çıkınca da düşünmeye gerek kalmadı. Burası benim daha çok süre alabileceğim, daha çok sorumluluk alabileceğim bir takım o yüzden de burayı tercih ettim açıkcası

Geçtiğimiz yıllarda çok fazla süre alamadığın dönemler oldu. Bu süreç nasıl geçti senin için? 
Çok zor bir süreç bu. Ben bunu gerçekten çok iç rahatlığıyla söylüyorum. Ben çok çalışan bir oyuncuyum, çok ekstra çalışan bir oyuncuyum. Her antremanda da bunu antrenörüme gösteren bir oyuncuyum. Fakat özellikle geçen sezon David Blatt bunu görmek istemedi ki sezon sonunda da bunu bana söylediği için rahat rahat söyleyebiliyorum. ''Senin çok hakkını yedim. Sen daha iyisini hak ediyorsun.'' söylediği için burada size de söyleyebilirim. O yüzden o oynamadığım dönemler çok zor oldu.

Bormio kampı nasıldı, değerlendirebilir misin?
Bormio'ya 8.kez gitmişim. Bormio kampının en büyük artısı orada takımların olması, orada hazırlık maçı yapmak. Bir de orada artık hayattan soyutlanıyorsun, hep takımla bir arada oluyorsun, iç içe oluyorsun. Takım olmak için en büyük adımı orada atıyorsun o yüzden bizim için çok yararlı geçti

Koç Erman Kunter ile bu sezon takımdaki rolün hakkında konuştunuz mu? 
Tabi ki konuştuk. Tecrübeli oyuncu olduğum için burada daha çok sorumluluk alacağımızı söylüyor. Bu da zaten benim en büyük burada olma sebeplerimden bir tanesi.

Galatasaray yeni bir yapılanmaya gitti ve bir çok transfer ile geçen sezondan kalan 3 oyuncu dışında yeni bir takımız. Takımın adaptasyon süreci geçecek?
Süreç zor gerçekten çok zor. Diğer takımlara baktığımızda diğer takımların çoğu takımlarını korudu. Biz daha yepyeni bir takımız. Biraz zaman alacak tabi ama bunları antremanlarla, şimdi gideceğimiz turnuvayla Erman Kunter de basın toplantısında söyledi ekstra maç yaparak kapatmaya çalışacağız. Ama dediğim gibi yine de bir zaman alır diye düşünüyorum

Son olarak Galatasaray taraftarına vereceğin mesaj nedir?
Bu sezon diğer sezonlara benzemeyecek. Bu sezon herkesin sorumluluk alması gereken bir sezon, herkesin elini taşın altına sokması gereken bir sezon, motivasyonunu üst düzeyde tutması gereken bir sezon. O yüzden seyircilerimize onların da ekstra desteğine ihtiyacımız olduğunu söyleyebilirim.

****
FCN BLOG ÖZEL HABERİDİR.
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0