Tolga Ciğerci: Her vurduğum gol oluyor

Bu sezonun formda ismi ve Bursaspor karşısında galibiyeti getiren golü uzak mesafeden şık bir vuruşla atan Tolga Ciğerci, maç sonunda yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.

Tolga maçla ilgili değerlendirmesinde “Bugün kolay maç olmayacağını biliyorduk. İyi hazırladık kendimizi. İlk yarıda çok kolay pas hataları yaptık. İkinci yarıda baskı yaptık ve iyi mücadele ettik. Sonuçta 3 puanı hak ettik” dedi.

Geçen seneyle bu sezonki performansı hakkında da kıyaslama yapan Tolga, “Aslında fazla bir şey değişmedi. Ben futbolumu geçen seneki gibi oynuyorum. Geçen sene de hep denedim olmadı. Bu sene vurduğum her şut gol oluyor. Ama en önemlisi takım olarak kazanmak. Benim için önemli olan hep takıma yardım etmek, performansımı göstermek ve 3 puanı almak” ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0