Igor Tudor: Oyuncuların arzusundan memnunum..

Konya deplasmanında 2 farklı galibiyetle ayrılarak liderliğini perçinleyen Galatasaray'da teknik direktör Igor Tudor karşılaşma sonrasında yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.

Öncelikle bütün oyuncularımı tebrik etmek istiyorum. Karakter anlamında mükemmel bir oyuncu grubuna sahip olduğumu düşünüyorum. Oynadığınız 8 maçta 7 kez kazanıyorsunuz ancak devamlı kazanmak isteyen, sahaya kazanma açlığıyla çıkan bir takıma sahibim. Bu nedenle tüm oyuncularımı tebrik ediyorum, gösterdikleri performanstan ve istekten dolayı teşekkür ediyorum.

Sezon başından beri söylediğim birşey var, Selçuk bu takımın kaptanı ve önemli bir oyuncusu. Bugün ona ihtiyacımız vardı, doğru zamanda girdi. Mükemmel bir performans gösterdi, bir kaptanın yapması gerektiği gibi oynadı ve galibiyete yardımcı oldu. 

Tekrardan tüm takımı tebrik ediyorum, mükemmel bir karakter sergilediler. Şimdi artık dinlenip, tam konsantrasyonla birlikte derbiye hazırlanacağız. Sizin belirttiğiniz gibi, 1 haftamız var. Sakatlıkların durumuna bakacağız. Çok önemli bir derbi bizi bekliyor, bu tip maçlarda tüm oyuncular oynamak ister. Bu nedenle tam kadro oynayacağımızı düşünüyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0