İrem Naz Topuz: Performansımdan çok mutluyum fakat yetinmiyorum.

Galatasaray alt yapısından yetişen ve geçen sezon takım rotasyonunun önemli bir parçası olan 1997 doğumlu İrem Naz Topuz, 17 karşılaşmada forma giymişti. Yeni sezonda Marina Maljkovic'den daha fazla süre alması beklenen genç yıldızımız, 2017-2018 sezonunun ilk lig maçında alt yaş gruplarından beri giydiği Sarı Kırmızılı formayla A takım kariyerinin en iyi performanslarından birine imza attı.

20 yaşındaki genç guard oyuncusu, Mersin Büyükşehir Belediye'ye karşı oynadığımız ve 82-73 kazandığımız maçta 30 dakika parkede kalırken 10 sayı, 9 ribaund ve 3 asist üreterek takımının galibiyetinde büyük rol oynadı. Hem ilk maçındaki etkileyici performansı hem de sezon hedefleriyle ilgili olarak Galatasaray resmi sitesine açıklamalarda bulunan İrem Naz Topuz şunları söyledi:
İlk maç benim için sezona iyi başlamak açısından oldukça önemliydi. Performansımdan dolayı çok mutluyum fakat yetinmiyorum. Sahaya girdiğimde koçun benden ne yapmamı istediğini ve beni ne için oyuna aldığını çok iyi biliyorum. Kendimi geliştirmek için bireysel antrenmanlar ve özel kuvvet  programı uyguluyorum. Bu sezon geçen sezon olduğu gibi elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağız. Kendime ve takım arkadaşlarıma bu konuyla ilgili  sonsuz güveniyorum. Tamamen yeni bir takımız, bu yüzden birbirimizi yeni tanımaya başladık fakat kolay alıştık. Bizi yalnız bırakmayan ve desteklemeye gelen taraftarımıza her geçen gün daha keyifli maçlar izleteceğimize eminim.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0