İsmail Ar: Hedefimiz Avrupa’da ve Türkiye’de şampiyon olmak

Avrupa'da ve Dünya'da alınmadık kupa bırakmayan Galatasaray Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımımızın kaptanı İsmail Ar, GS TV'de Esma Toker’in hazırlayıp sunduğu “Time Out” programına konuk oldu ve çok özel açıklamalarda bulundu. İsmail Ar'ın sorulara verdiği yanıtlar şöyle..

"TAKIM OLARAK BAŞARIYA AÇIZ"
Şampiyonluğa 2 sene ara verdik. Bu sene ise oldukça iddialı bir takım kuruldu. Hedefimiz Avrupa’da ve Türkiye’de şampiyon olmak. Bunun için de var gücümüzle çalışıyoruz. Antrenmanlar yorucu geçiyor. Şu anda takımda inanılmaz bir açlık var. Önümüzde Bağcılar maçı var; hazırlıklar da başladı. Hedefimiz Şampiyonlar Ligi’ndeki ilk maça kadar en hızlı bir şekilde hazır olabilmek.

"TARAFTARLA ÖZEL BİR BAĞIMIZ VAR"
Taraftarımızla aramızdaki bağ, şampiyonlukla sağlanan bir bağ değil. Şampiyon olmadığımız dönemde taraftar sayımız çok daha fazla arttı. Çünkü onlara olan ihtiyacımızın farkındalardı. Her maçta neredeyse Ahmet Cömert’i dolduruyoruz; deplasmanda da çok iyi seyirci potansiyelimiz var. Çocuklar bizi çok seviyor. Zaten geneli öğrenci. Hepsini neredeyse tanıyoruz. Takımdaki yabancı oyuncular ilk geldiklerinde çok şaşırıyorlar. Kilometrelerce öteye maça gidiyoruz ve taraftar da bizimle geliyor. Yabancı oyuncularımız, dünyada böyle bir şeyi hiç görmediklerini söylüyor.

"ŞAMPİYONLAR LİGİ FİNALİ’Nİ UNUTAMIYORUM"
2011 yılında Almanya’daki Şampiyonlar Ligi Finali’ni hiç unutamıyorum. Beş oyuncu neredeyse hiç çıkmadan oynadı ve uzatmaya giden maçta kupayı biz kazanmıştık. Kupayı kazandıktan sonra kilolu bir taraftar üzerime doğru koşuyordu. O anda bana sarılacağını sandım ama Amerikan futbolcusu gibi üzerime atlayıp beni yere devirmişti. Maçın ertesi gününde her tarafım morarmıştı ve ağrımayan kemiğim yoktu. İnanılmaz bir şeydi ama şampiyon olmak buna değdi.

"HER GEÇEN GÜN DAHA İYİYE GİDİYORUZ"
Diğer takımlardan farklı olarak çok daha fazla şut çalışıyoruz. Oyunu içeriden değil, daha çok dışarıdan oynamaya çalışıyoruz. Çünkü içeriden genelde savunma üzerinden zorlama atışlarla sayı bulabilirsin ama sandalyenin kapladığı bir alanla çok rahat şut pozisyonu bulabilirsiniz. Bizim branşta en önemli şey devamlılık... Bunun için de kuvvet antrenmanlarını kesmemeniz lazım. Her geçen gün daha iyiye gidiyoruz. Ufak tefek sakatlıklarımız da geçiyor.

"BOŞ VAKİTLERİMİ KIZIMLA GEÇİRİYORUM"
Üç yaşında bir kızım var. Boş günlerimde genelde onunla vakit geçiriyorum. Sezon içinde kamplar başladığında kızımla çok vakit geçiremiyorum. Bunun yanında televizyonda maç izlemeyi seviyorum. Play Station oynamayı seviyorum. Araba kullanmayı çok seviyorum. İstanbul trafiğinden zevk almaya başladım. Çünkü buna alışmaya mecburuz.

"FAVORİ OYUNCUM MARIANO"
Bu sene futbol takımımız çok iyi gidiyor.  Orta sahada rakibe inanılmaz baskı kuruyorlar. Taraftarımız Gomis’i çok beğeniyor. Ben de oyununu çok beğeniyorum. Orta sahada Ndiaye’nin yaptığı mücadele inanılmaz. Savunmada Maicon ve Mariano çok iyi. Derbi maçında da tribündeydim; Mariano’yu canlı izleyince sağ kanadı baştan aşağı kullandığını fark ettim. Bu sene favori oyuncum Mariano…

Erkek basketbol takımımızda da yeni yapılanmaya gidildi. Genç ve dinamik bir kadro… Ancak zamana ihtiyaçları var. Kadın takımımız da çok iyi durumda. Takımlarımızın her geçen gün daha iyiye gideceğine inanıyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0