Merih Demiral'dan Galatasaray açıklaması!

Transfer gündemimize gelen Sporting Lizbon'lu Merih Demiral, Fanatik'e özel açıklamalarda bulundu. Galatasaray'dan bir teklif gelmediğini belirten Merih, hedefinin Sporting Lizbon'da kalmak olduğunu da belirtti. Merih Demiral'ın açıklamaları şu şekilde..

GALATASARAY'DAN BANA TEKLİF GELMEDİ
Galatasaray'dan bana teklif gelmedi. Takip ettiklerini duydum. Menajerime her gün yeni teklifler geliyor. Ama benim amacım Sporting Lizbon forması ile kendimi dünyaya tanıtmak. Daha yolun başındayım. Her şey çok hızlı ilerliyor. A takım ile ilk maçıma daha dün çıktım. Jesus beni yakından izliyor ve Sporting Lizbon A takımı için düşünüyor. Ben profesyonel düşünüyorum. İleride elbette Türkiye'de oynamak isterim. Bu takım Galatasaray da olabilir Beşiktaş da ama ilk düşüncem şimdilik burası.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0