Bafetimbi Gomis: Çok mutluyuz..

Süper Lig'de sahasında Gençlerbirliği'ni 5-1 mağlup ederek liderliğini sürdüren Galatasaray'da, 2 gol atarak maçın yıldızı olan Bafetimbi Gomis, maç sonrası GS TV'ye açıklamalarda bulundu. Çok mutlu olduklarını belirten Gomis, taraftara da teşekkür etti. Bafetimbi Gomis'in açıklamaları şu şekilde..

ÇOK MUTLUYUZ
Çok mutluyuz. Art arda gelen 1 beraberlik ve 1 mağlubiyetten sonra böyle güzel bir maçı taraftara taraftarımıza armağan ettiğimiz için çok mutluyuz. 

Geçen sezonki durumları çok fazla bilmiyorum. Ama burayı geldiğimden beri stadı dolu görüyorum. Avrupa’dan elenmemize rağmen desteklerini bırakmadılar ve sayıca çok gelip bizi destekliyorlar. Büyük bir kulüp olarak taraftarın desteğine karşılık vermemiz ve galibiyet elde etmemiz gerekiyor. Onlara da çok teşekkür ediyorum.

BAŞAKŞEHİR'İ YENECEĞİMİZİ DÜŞÜNÜYORUM
Milli arayı dinlemek için iyi değerlendirmeliyiz. Bazı arkadaşlarımız milli takımlarına gidecekler. Umarım dinlenmiş ve sağlıklı dönerler. Başakşehir mücadelesi zor bir maç olacak ama iyi çalışarak onları yeneceğimizi düşünüyorum. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0