Abdürrahim Albayrak: Haber yaptıranlara, yapanlara üzülüyorum..

Galatasaray'da yeni başkan Mustafa Cengiz tarafından Sportif AŞ'de görev alacak olan Abdürrahim Albayrak karşılaşma sonrasında yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu. Basında çıkan haberlere tepki gösteren Albayrak, yönetim olarak mazbatanın alınmasının ardından çalışmalar hakkında Fatih Terim ile görüşeceklerini belirtti. Abdürrahim Albayrak'ın açıklamaların tamamı şu şekilde..

Mehmet Cengiz başkanımız bu hafta mazbata aldıktan sonra her şey şekillenecek. Mazbataları aldıktan sonra hocamızla konuşacağız. Galatasaray'ın ihtiyacı olan her neyse onu gerçekleştirmeye çalışacağız. Fatih Terim ile bugüne kadar herhangi bir transfer veya konu hakkında konuşmadık. 

Bu maçtan çok korkuyordum çünkü Kayserispor ligin en iyi takımlarından bir tanesi, en zor deplasmanlardan biri. Bu akşam alınan sonuçtan dolayı çok mutluyum. Takımımızı da, hocamızı da tebrik ediyoruz. İhtiyacımız olan bir galibiyetti.

Mustafa Cengiz maçtan önce çıkan haberler hakkında çok doğru söyledi. Galatasaray yönetimi gelip 5 milyon dolar ödeyemeyecek mi? Böyle bir şey olabilir mi? Bunları haber yaptıranlara, haber yapanlara çok üzülüyorum. Bahsi geçen ödeme geçmiş yönetime aittir ancak bugün haber yaptırılmaktadır. Daha yeni yönetim mazbatasını almamışken, Cumartesi günü seçilmiş bir yönetim hakkında böyle bir haber yapmak çok üzücü. Galatasaray'da kimsenin parası kalmaz, bunu herkes iyi bilmelidir. Galatasaray değil 5 milyon, 50 milyonlar - 55 milyonlar ödemiştir. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0