Mariano: Hedeflerimizden biri de kupayı kazanmak..

3-0 kazanılan Bucaspor maçının ardından Mariano, yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu. Sakatlığı anlattığı için mutlu olduğunu belirten Brezilyalı hücumcu sağ bek, takım olarak iyi oynadığımızı da belirtti. Mariano'nun açıklamaları şu şekilde..

TAKIM OLARAK DA İYİ OYNADIK
Sahalara döndüm ve tekrar oynamaya başladım. Sakatlık sürecinde dışarıda kalmak çok zor. Tanrı’ya şükürler olsun ki iyi döndüğümü düşünüyorum. Takım olarak da iyi oynadık. Kazanmamız gerekiyordu. Hedeflerimizden biri de tabii ki kupayı kazanmak, oynadığımız tüm kulvarları kazanmak istiyoruz.

İleride kaliteli ve ayağına hakim arkadaşlarımız var. Bu benim de işime geliyor. Atak yapmayı seven bir bekim. Defansı da beraber yaptığımız sürece daha da iyi işler yapacağımızı düşünüyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0