Selçuk İnan: Geride kalan 5 ayda kafa olarak hazır değildim..

Süper Lig'in ikinci yarısının ilk haftasında Kayseri deplasmanından 3 puanla dönen Galatasaray'da karşılaşma sonrasında kaptan Selçuk İnan yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu. Uzun bir aradan sonra takıma geri dönen Selçuk, yeni dönemde bambaşka bir profil izlettireceğini belirtti. Selçuk İnan'ın açıklamalarının tamamı şu şekilde..

Benim adıma bugün çok sevindiriciydi. Uzun süredir istikrarlı olarak oynayamıyordum ancak takım arkadaşlarım bana yardım ettiler. Bu süreçte istediğiniz kadar antrenman yapıp kendinizi hazırlayın ancak maç kondisyonu farklı oluyor. Şükürler olsun, zorlandık ancak kazanmayı bildik.

Son beş ayda sadece hocayla ilgili olarak değil, kendimle ilgili de sorunlarım vardı. Kafa olarak hazır değildim ancak 5 ayda bir çok şeyi düşünüp, tartmasını bildim. Artık başka bir Selçuk İnan'ın olacağını söylemiştim. Hocanın benden ne istediklerini biliyorum. Hocayla daha rahatım, daha güvendeyim. İnşallah daha fazla ilk 11'de oynama şansı bularak takımıma faydalı olurum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0