Belhanda'nın bonservisi hakkında çarpıcı iddia!

Geçtiğimiz günlerde Younes Belhanda'nın bonservis bedeli hakkında ortaya atılan flaş iddialar gündemi oldukça meşgul etmişti. Sezon başında Dynamo Kiev takımından 8 milyon Euro bonservis bedeli ile alınan Faslı oyuncunun aslında 5 milyon Euro'ya transfer olabileceği söylenmişti.

Konuyla ilgili Ajansspor'a açıklamalarda bulunan FIFA menajeri Ayhan Yeşilbaş, "Belhanda'yı ben zamanında Galatasaray'a getirebilirim demiştim, 5-6 milyon euroya bu transferi bitirebilirim demiştim. Ben 5 milyona anlaşmıştım iyi bir pazarlıkla bu fiyata inilecekti" dedi.

1 BUÇUK MİLYON EURO MENAJERLİK PARASI
Yeşilbaş, "Galatasaray daha sonra bu transfer 8 milyon Euro'ya bitirdi ben ise 5'e getirebileceğimi söylemiştim. Aradaki 3 milyonluk farkın ne olduğunu bilmiyorum, menajere verildi mi bilemem. Şimdi Galatasaray 8 milyon Euro ödedi, gazetenin haberine göre ayrıca 1.5 milyon euro menajer komisyonu ödenmiş gözüküyor. 9.5 milyon euroya mal oldu. Ben Belhanda için teklifimi Levent Nazifoğlu'na yapmıştım, bana herhangi bir cevap gelmedi bir 10 gün sonra 5 milyon dolara anlaştığım Belhanda 9.5 milyon euroya Galatasaray'a geldi" ifadelerini kullandı. 


"BANA BENİ BEŞİKTAŞ'A GÖTÜR" DEDİ.
Yeşilbaş, "Belhanda Galatasarayla anlaşırken bana haber gönderip beni Beşiktaş'a götür diye mesaj gönderdi bunu da Belhanda'ya yakıştıramadım" dedi.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0