Fatih Terim: Sivas'taki maç sonrası oyuncularımızla konuşmuştuk..

Konyaspor karşısında sahadan 4-1'lik skorla galip ayrılarak adını yarı finale yazdırmayı başaran Galatasaray'da teknik direktör Fatih Terim karşılaşma sonrasında yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu. Takım olarak ortaya konulan futboldan keyif aldığını ve bu yüzden mutlu olduğunu belirten İmparator, hafta sonu kaybedilen Sivas maçı sonrasında oyuncularla özel olarak görüştüklerini belirtti. Fatih Terim'in açıklamalarının tamamı şu şekilde..

Oyun kalitemiz, isteğimiz, keyif veren futbol beni çok mutlu etti. Küçük avantajımız vardı ama biz ona göre oynamadık. İyi oynamak için ileride rakip alanda kalmaya özen gösterdik. Topun ve oyunun kontrolü bizdeydi. Oyuncularımı bu futbolları için tebrik ediyorum. Turu geçen skoru yakalamamıza rağmen son yarım saat de coşkulu, pozisyonlu ve baskılı oynadık. Yavaş yavaş düşündüğümüz bazı şeyler olacak inşallah. Bu yüzden oyuncularım tebrik ediyorum.

Sivas’ta kaybettikten sonra 3 günü dolu dolu geçirdik. Teknik analiz esnasında bayağı konulara girdik. Arkasından bire bir taktik idmanlarımızda beraber olarak oyuncularımız bizim onlardan ne istediğimizi daha iyi anladı. Belhanda bizim iyi oyuncularımızdan birisi. Daha da iyi olacak inşallah. Oyuna tesir edecek. Belhanda’yla, Gomis’le, Yuto ile hep konuştuk. Ne istediğimizi daha net anladılar. Belhanda zaten yeteneği olan, hepimizin beklediği bir oyuncu. Galatasaraylılar Belhanda’yı bundan sonra orta sahada da görebilir. Sadece forvet arkası değil. Bazı teknik adamların kazanış şeklileri değişiktir. Yetenekli oyuncuya ben hiçbir zaman sırtımı çevirmedim. Hep onlarla beraber oldum.

Selçuk, Hakan Balta, Linnes, Sinan, Gomis, çıkıncaya kadar Feghouli ve Donk ile Serdar çok güzel bir maç oynadılar. Dolayısıyla takımızı tebrik ediyorum. Kupada olmaktan da son derece mutluyum. Yarı final için Akhisar ile eşleştik bakalım, orasını da sonra düşüneceğiz.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0