Feghouli: Her maç önemli, ayrım yapamam

Sofiane Feghouli, bugünkü antrenmanı öncesinde basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Şampiyonluk yarışının son maça kadar süreceğini belirten Feghouli, Belhanda'nın pozisyonunda kötü bir niyet olmadığını da belirtti. Sofiane Feghouli'nin açıklamaları şu şekilde..

HER YERDE ELİMDEN GELENİN EN İYİSİNİ YAPMAYA ÇALIŞACAĞIM
Benim için önemli olan pozisyon değil topla buluşmak ve topla oynamak. Nerede olursa olsun oyuna katılmayı, takım arkadaşlarıma yardım etmeyi ve takım halinde oynamayı seviyorum. Dolayısıyla pozitif yönde ne olacaksa onu gerçekleştirmeyi seviyorum. Her yerde elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım

HER MAÇ ÖNEMLİ, AYRIM YAPAMAM
Türkiye Ligi’nde her maç önemli, ayrım yapamam. Antalya maçını kazandık şimdi önümüzde Kasımpaşa maçı var. Aynı şekilde hazırlanıp, motivasyonu yüksek tutup kazanmak istiyoruz Açıkçası sıkışık bir lig geçecek ve şampiyonluk yarışının son maça kadar süreceğine inanıyorum. Bizim burada rakiplerin ne yapacağından çok kendimize bakmamız gerekiyor. Kendi çalışmalarımıza bakmamız gerekiyor. Kendi maçlarımızdan sonra yaptığımız şeyleri değerlendirmemiz gerekiyor. Umarım bunları yaptıktan sonra sezon sezonunda biz şampiyonluğu göğüsleyeceğiz

BELHANDA'NIN POZİSYONUNDA KÖTÜ NİYET YOKTU, YORGUNDU
Belhanda’nın pozisyonunda kötü niyet yoktu, yorgundu. Belki sarı kart olabilirdi ama… Sonuçta bu futbol, olabilir böyle şeyler. Hakemlerin de en iyi şekilde işlerini yaptıklarını düşünüyorum. Dolayısıyla biz hakem kararlarına veya hatalarına karşı bir şey söyleyemeyiz. Younes’in olmaması bizi etkileyecektir ama biz sahaya çıkıp en iyi şekilde maçı alacağımızı düşünüyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0