Oktay Mahmuti: Bir bütünleşme hissediyorum.

Galatasaray Odeabank'ın koçu Oktay Mahmuti, Pınar Karşıyaka'yı 98-82 mağlup ettiğimiz maçın ardından ardından yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu. Taraftarlarla bütünleştiklerini ifade eden Mahmuti'nin açıklamalarının tamamı şu şekilde:

"İyi bir basketbol oynadığımızı düşünüyorum bugün. Tüm oyuncularımız katkı verdiler. Her ne kadar Dominic Waters'ın sayılarına cevap veremeyip Pınar Karşıyaka maça geri dönse de oyun kontrolünü yeniden elimize aldık. Hem savunma hem hücum alanında daha aktif olup kazandık. Şunu söylüyorum, galip gelmek önemli bu takım için. Şimdi bir ara var ve bu arayı  en iyi iyi şekilde değerlendirip eksiklerimizi düzeltmeye çalışacağız. Benim bir konu daha çok hoşuma gitti esasında bugünkü maçla ilgili olarak. Seyirciyle yavaş yavaş da olsa bir bütünleşme hissediyorum. Seyirci bizle bir arada olmaya çalışıyor, bize destek vermeye çalışıyor. Bu bizim için oldukça önemli. Umarım önümüzdeki maçlarda onların desteği daha büyük olur, bizim gayretimiz de en az onlar kadar büyük olur ve daha iyi yerlere hep beraber gideriz."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0