"Taraftara yönelik küfür suç unsuru olmuyormuş(!)"

Galatasaray Spor Kulübü Üyesi Begüm Özkan, 11 Aralık 2017'deki Galatasaray-Akhisarspor maçında eski yönetici Alper Narman ile taraftarlar arasında yaşanan olaylar nedeniyle Galatasaray Yönetim Kurulu'na dilekçe vermişti. Taraftara küfreden Narman hakkındaki dilekçeye Galatasaray eski Yönetim Kurulu tam 44 gün sonra red cevabı verdi

Begüm Özkan, Galatasaray Spor Kulübü Tüzüğü'nün 108. madde/5. fıkrasında yer alan "Genel ahlaka aykırı, kulübe zarar veren söylem, eylem veya davranışlarda bulunmak" ibaresine dayanarak Alper Narman'ın disipline verilmesi için yönetim kuruluna dilekçe vermişti. 

26 Aralık 2017'deki Galatasaray Yönetim Kurulu toplantısında disiplin başvurusu hakkında alınan karar Özkan'a 9 Ocak 2018'de ulaşması gerekirken, 9 Şubat 2018'de ulaştı. Bu süre zarfında Galatasaray Başkanı ve Yönetim Kurulu değişti.

Galatasaray eski Yönetim Kurulu, o zaman yönetici olan Alper Narman hakkındaki başvuruya tam 44 gün sonra şu cevabı verdi:
"13310 sicil numaralı Kulüp Üyesi Begüm Özkan'ın 10500 sicil numaralı Kulüp Üyesi Alper Narman hakkındaki dilekçesinin herhangi bir suç unsuru olmaması nedeniyle reddine..."
SIRA DİSİPLİN KURULUNDA
Kulüp işleyişine göre yönetim kurulundan red cevabı alan Begüm Özkan'ın şu anda disiplin kuruluna başvuru hakkı bulunuyor. Begüm Özkan'ın ilk dilekçesini o zaman görev yaptığı için eski yönetim kurulu değerlendirdi ancak Özkan'ın disiplin kuruluna başvurusunu şu an görev yapan disiplin kurulu değerlendirecek.

Begüm Özkan, disiplin kuruluna da başvuracağını Twitter hesabı üzerinden şu sözleriyle açıkladı: "Tabi bu bana doğrudan disiplin kuruluna başvuru hakkı veriyor ki, yeni seçilen disiplin kurulu bu konuda ne düşünür göreceğiz..."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0