Bruma: Galatasaray durumumu sordu!

Sezon başında bonuslarla beraber 15milyon Euro'ya Galatasaray'dan Leipzig'e transfer olan Bruma, Alman basınına yaptığı açıklamada Galatasaray'dan teklif aldığını söyledi. 

Alman basınından BILD'e açıklamalar yapan Bruma, "Devre arasında Galatasaray transfer durumumu sordu. Ancak benim için söz konusu değildi. Burada kalmak istedim" ifadelerini kullandı.

İSTANBUL'DAN BİLİYORUM
Almanya'daki hava şartları hakkında da konuşan Bruma, "İstanbul'dan kar ve soğuğu zaten biliyorum. Geçen yıl kar yağmıştı ancak burada aşırı soğuk var. Antrenman sırasında bazen 3 kat giyiniyorum" dedi.

DÜZENLİ OYNAMALIYIM
Dünya Kupası'nda oynamayı hayal ettiğini belirten 23 yaşındaki Portekizli, "Milli takım ve Dünya Kupası, her futbolcu için rüyadır. Ancak bunun için şu an düzenli olarak takımımda iyi oynamaya odaklanmalıyız. Burada çok rahat hissediyorum" şeklinde konuştu.

Portekizli oyuncu Leipzig'de bu sezon 29 maçta 4 gol attı ve 2 asist yaptı.
(Sporx)

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0