Fatih Terim: Çok iyi oynadık, keyifli bir maç oldu..

Süper Lig'in 27.haftasında ezeli rakibi Trabzonspor'u evinde ağırlayan ve sahadan 3 puanla ayrılarak şampiyonluk yürüyüşünü sürdüren Galatasaray'da teknik direktör Fatih Terim karşılaşma sonrasında yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.

Oyuncularımı kutluyorum, oyun felsefemi ve oyun anlayışıım aşağı yukarı biliyorsunuz. Oyun felsefesini ve analyışını bu kadar iyi anlayan, uygulayan takımımıza teşekkür ediyorum. Oyunun 80.dakikasında bile hala rakip kaleye gitmek isteyen, zaman geçirmeyen, atak yapmaya çalışan ve hatta kontra yiyen bir takım vardı sahada.. Çok atak yaptık, ben çok keyif aldım kenarda ve belli ki takım da keyif aldı. Bu yüzden ne oyuncu değişikliği düşündüm, ne de saha içinde başka bir formasyon denedim. Takım oynarken keyif alıyordu, işler yolunda gidiyordu. Çok keyifli bir maç oldu, çok güzel bir gol yedik. Bizim oyunumuza yakışan gol böyle olmalıydı, o da bu maça yakışır oldu. Çok atak yaptık, çok pozisyon bulduk, çok da iyi oynadık.

Bugün bir paragrafta seyircimize, taraftarımıza açmak istiyorum. Galibiyete, takımın oyununa katkıda bulundular. Takımın oyunu seyircinin coşkusuyla birleşince daha da istekli, arzulu oldu. Trabzonspor hem iyi, hem de diri bir takım. Böyle bir rakibe karşı tribünün takıma etkisi önemliydi. Yusuf'un ikinci yarıdaki pozisyonu dışında bir pozisyon vermedik, iyi oynadık. Bugün bir tarafımız aksadı diyebileceğim, eleştirebileceğim bir yaımız yoktu. Hep ileriye gitmek isteyen, hep öne oynayan, herkesle giden, gidenin yerini dönerek de olsa kapatan tam konsantre bir takım vardı açıkcası.. Skor daha farklı olabilirdi ama böyle oynadıktan sonra benim için hiç bir sorun yok. Benim hep oyuncularıma söylediğim son cümle, "oynadığınızdan zevk alın" olmuştur. Oyuncuların bugün oynadıkları oyundan zevk aldıklarını gördüm. Son 7 kaldı, iade ediyoruz - geri alıyoruz. Allah yolumuzu açık etsin.

Mariano iyi bir oyuncu, bizim en güçlü bölgemiz Mariano ve Martin. İkisi de değişik ama iyi bek, benim de istediğim tarzda hücum bekleri. İkisi de iyi anlaştığım, müthiş profesyonel ve aynı zamanda iyi oyuncular. Dolu dolu iki bekimiz var, ben de Mariano'dan uzun zamandır böyle bir oyun bekliyordum. İnşallah daha da iyi olacak.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0