Abdurrahim Albayrak: Allah'ım sana şükürler olsun, çok mutluyum!

Galatasaray Sportif A.Ş Başkan Vekili Abdurrahim Albayrak, Göztepe'yi 1-0 yenerek şampiyon oldukları maçın ardından açıklamalarda bulundu.

ÇOK KRİTİKTİ, ÇOK HEYECANLIYDI
Oruçluydum, ezan okundu, tam suyu açtım, penaltı oldu. Allah'ım sana şükürler olsun çok mutluyum. Çok kritikti, çok heyecanlıydı. Fatih Terim hocama ne diyebilirim ki? Onun için yıllardır hep aynı şeyi söylüyorum, I love you hocam.

Yönetim olarak, takım olarak, taraftarlar olarak.. Bir olduk, birlik olduk. Bu ekip bozulmamalı, Galatasaray kongre üyelerinden bunu rica ediyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0