Galatasaray'dan bir kampanya daha: Grey Weekend!
Galatasaray Kulübü, genel kurulda üç rakibinin toplamından daha fazla oy alarak başkanlığa seçilen Mustafa Cengiz'e gösterilen ilgi üzerine harekete geçti. Ocak ayında Cengiz'in göreve gelmesinin ardından taraftar tarafından başlatılan YellowFriday kampanyasının bir benzerine imza atmaya hazırlanan Galatasaray'da hem mağazacılık gelirleri arttırılacak hem de stoklardaki ürün tüketilecek.
Hürriyet gazetesinde yer alan habere göre; Galatasaray futbol takımının ligde 21. şampiyonluğunu elde etmesi, kulübün lisanslı ürün satışlarını olağanüstü düzeyde artırdı. Şampiyonluk kutlamalarında satışa çıkan yeni sezon formaları taraftarın ilgisini ve takdirini çekerken, satışa çıkan ilk etap ürünler büyük oranda tükenmişti. Galatasaray yönetimi şimdi ikinci bir kampanyaya hazırlanıyor, GreyWeekend.
Bu hafta sonu düzenlenecek 'GreyWeekend' kampanyasının da kulübe milyonlarca TL kazandırması bekleniyor. 1 Haziran Cuma günü başlayıp 3 Haziran Pazar günü sona erecek kampanya çerçevesinde Store'da futbol takımının 21. şampiyonluğunu kazanmasına gönderme yapılarak, yüzde 21 indirim uygulanacak.
NİSAN AYINDA 15 MİLYON TL
Sarı kırmızılı kulüp, tarihinde ilk kez mağazacılıktan kâra geçti. GS Store, geçtiğimiz Nisan ayında 1.1 milyon TL kâr elde etti. Kulüp içerisinde yer alan tüm mağazalarda ise toplamda 15 milyon TL kar elde edildi.
Hiç yorum yok
Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.