Ozan Kabak: "Benim için çok özel bir gündü"

Galatasaray'da Yeni Malatyaspor karşısında son dakikada oyuna giren genç oyuncu Ozan Kabak, Galatasaray formasıyla Süper Lig'de forma giyen ilk 2000 doğumlu oyuncu oldu.

Ozan Kabak karşılaşma sonrası duygularını "Benim için çok özel bir gündü" diyerek anlattı. Ozan'ın açıklamaları şu şekilde: 

"Fatih hocama çok teşekkür etmek istiyorum. Bu genç yaşımda beni A takıma aldı, bu maçta da son dakikalarda olsa bile bana şans verdi. Ona çok teşekkür ediyorum. 8-9 senedir bu kulüpteyim. Her genç oyuncu gibi benim de hayalimdi. Çok gururlu ve değişik duygular içerisindeyim..."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0