Ozan Korkut'un yönetim kurulu listesi belli oldu!

Ozan Korkut, Galatasaray'ın 19 Mayıs'ta çoğunluk sağlanamazsa 26 Mayıs'ta yapacağı Olağan Genel Kurul'da başkanlığa aday olduğunu açıkladı.Mustafa Cengiz yönetiminden Burak Elmas'ı yönetim listesine alan Ozan Korkut'un yönetim kurulu listesinde önemli isimlerin yer aldığı gözlemlendi.

Galatasaray Başkan adayı Ozan Korkut'un yönetim kurulu listesi şu şekilde; Tuncer Hunca, Şener Macun, Burak Elmas, Adnan Öztürk, Fehmi Naci Cansun, Başar S. Yücel, Cem Ersan, Mete İkiz, Reşit Sinanlı, İsmail Gökhan Esin, Burak Altınbaşak, M. Tuba Toprak Tuncel, Tunca Hazinedaroğlu, Cenk Soyer, Cemal Murat Akar.

DENETİM KURULU ASIL ÜYE ADAYLARI
Emel Çabukoğlu
Ömer Bayraktar
Cevat Genç

DENETİM KURULU YEDEK ÜYE ADAYLARI 
M. Ayhan Özmızrak
Ahmet Alp Güran
M. Yasin Çakmak

SİCİL KURULU ASIL ÜYE ADAYLARI
Celal Erkut
Kemal Erimtan
Sedat Besen
Eray Yazgan
Ender Merter
Adil Bora Palaska
Hüseyin Taşer

SİCİL KURUL YEDEK ÜYE ADAYLARI
Mehmet Bali
Murat Yürükel
Kamuran Sancar

DİSİPLİN KURULU ASIL ÜYE ADAYLARI
Celal Emon
Sami Çölgeçen
Zafer Kural
Gülbin Erduran
Hakan Ünsaler
Tamer Celasun
Ahmet Kozikoğlu

DİSİPLİN KURULU YEDEK ÜYE ADAYLARI
Aytuğ Sakallıoğlu
M. Afif Şakir
Hasan Vedat Gürer
Özkan Sözübek
Mustafa Akgül

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0