Dursun Özbek'in yönetim kurulu listesi belli oldu!

Eski başkan Dursun Özbek, Galatasaray'ın 19 Mayıs'ta çoğunluk sağlanamazsa 26 Mayıs'ta yapacağı Olağan Genel Kurul'da başkanlığa aday olacağını açıkladı. Başkanlığa aday olan Dursun Özbek'in yönetim kurulu listesi de belli oldu. Dursun Özbek'in yönetim kurulu listesinde eski yönetiminden birçok ismin olmadığı gözlemlendi.

Eski başkan Dursun Özbek'in listesi şu şekilde; Metin Öztürk, Nasuhi Sezgin, M. Taner Aşkın, Rıza Tevfik Morova, M. İbrahim Ziyal, Levent Yaz, Osman Kocaman, H. Ercüment Erdem, Niyazi Yelkencioğlu, Dikran Gülmezgil, Cenk Eyüboğlu, M. Osman Aral, Fırat Uygur, Ceyda Üçer, Kayhan Berberoğlu.

DENETİM KURULU ASIL ÜYE ADAYLARI
Cengiz Ergani
Haluk Levent
Suat Sarı

DENETİM KURULU YEDEK ÜYE ADAYLARI 
Ayşe Esra Arslan
Ahmet Cebeci
Tolga Erem

SİCİL KURULU ASIL ÜYE ADAYLARI
Hayri Gürkan Eliçin
Nihal Özfırat
Ömer Faruk Dak
Ali Esat Tansev
Özcan Karamahmutoğlu
Hakan Melek
Oğuzhan Pala

SİCİL KURUL YEDEK ÜYE ADAYLARI
Utku Çağatay Aksoy
Emrah Şarlak
Jano Kasal

DİSİPLİN KURULU ASIL ÜYE ADAYLARI
Oğuz Evrenos
Celal Açar
Can Baydarol
Remzi Tan
Ergun Öztürk
Kirkor Döşemeciyan
Murat Canaydın

DİSİPLİN KURULU YEDEK ÜYE ADAYLARI
Beyza Kurşun
Metin Tezerdi
Hakan Ünsaler
Sencer Seren
Can Özatay

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0