Mustafa Cengiz'in yönetim kurulu listesi belli oldu!

Galatasaray'ın 19 Mayıs'ta çoğunluk sağlanamazsa 26 Mayıs'ta yapacağı Olağan Genel Kurul'da başkanlığa aday olduğunu açıklayan mevcut başkan Mustafa Cengiz'in yönetim kurulu listesi de belli oldu. 

Mustafa Cengiz'in yönetim kurulu listesi şu şekilde; Abdürrahim Albayrak, Yusuf Günay, Murat Ece, Kaan Kancal, Mahmut Recevik, Okan Böke, Dilek Kutlu, Dorukhan Acar, Ömer Cansever, Emre Erdoğan, İlber Aydemir, Metin Karakaya, Banu Vahapoğlu Akgün, Erol Özmandıracı, Özgür Savaş Özüdoğru.

DENETİM KURULU ASIL ÜYE ADAYLARI
Emir Otluoğlu
M. Güral Ayan
Rehan Ünsay

DENETİM KURULU YEDEK ÜYE ADAYLARI 
Ertay Örmen
A. Günhan Aksoy
Başar Gündüz

SİCİL KURULU ASIL ÜYE ADAYLARI
Mehmet Bilen
Jale Ayşe Karaveli
Selçuk Erdoğmuş
Sedat Vanizör
Enis Boeno
Aykut Uzunoğlu
Necdet Tarkçı

SİCİL KURUL YEDEK ÜYE ADAYLARI
Neslihan Cengiz
Tayfun Ayrancı
Emre Dai

DİSİPLİN KURULU ASIL ÜYE ADAYLARI
M. Ömer Akad
Alev Oraloğlu
Ayhan Yeğinsu
Cengiz Akıncı
Tayfun Akgüner
H. Akın Ketenci
M. Süha Balın

DİSİPLİN KURULU YEDEK ÜYE ADAYLARI
Ali Salih Özçakır
E. Cem Emiroğlu
Ahmet Kalafatoğlu
Turgut Bilgin
Necati Tunç Şengül

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0