Ryan Donk: "Yüzde yüzümü vermek istedim, mücadelemi bırakmadım"

Son haftalardaki yüksek performansını bugün de sürdüren ve sakatlık sorunuyla, fedakarlık yaparak maça çıkan Ryan Donk, maçın ardından konuştu. 

"Maçtan önce ısınırken biraz ağrı oldu ama iğne istemedim. Çünkü ağrı eşiğimi biliyorum. Bu ağrıyla oynayabileceğimi düşündüm ve yüzde yüzümü vermek istedim, mücadelemi bırakmadım" 

Donk kendisine yöneltilen kontrat sorusuna ise, sezon sonu kontratım bitiyor ama bu konuyu konuşmak için çok zamanımız var. Önümüzde iki önemli finalimiz var. Elimden geleni vererek bu süreçte takımıma katkı sağlamak istiyorum" 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0