Onyekuru: Burada kendimi evimde gibi hissediyorum.

Galatasaray hazırlık etabı kapsamında yaptığı ikinci hazırlık maçında PSV Eindhoven'a 3-1 mağlup oldu. Bu karşılaşmada Galatasaray forması ile ilk maçına çıkan yeni transfer Henry Onyekuru, maçın ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Galatasaray'da kendini evinde gibi hissettiğini belirten Onyekuru'nun açıklamaları şu şekilde...

SEVGİ DOLU BİR KARŞILAMA VAR BANA KARŞI
İyi bir oyundu açıkçası. Mücadelemize devam edeceğiz. Önümüzde bir Valencia maçı var ona hazırlanmamız gerekiyor. İlk maçım olduğu için çok mutluyum. Galatasaray taraftarının önüne ilk defa çıktım. Burada kendimi evimde gibi hissediyorum. Sevgi dolu bir karşılama var bana karşı. En iyi şekilde hazırlanıp en iyisini vermeye çalışacağım.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0