ÖZEL | Emir Gökalp: Tutku Açık benim için büyük bir şans.

Galatasaray Erkek Basketbol Takımı'nın yeni transferlerinden olan Emir Gökalp, düzenlenen medya gününde sitemize özel açıklamalarda bulundu. Kendisini geliştirmeye çalışarak takıma katkıda bulunmak istediğini belirten Emir, Tutku Açık'ın kendisi için büyük bir şans olduğunu da belirtti. Emir Gökalp'in açıklamaları şu şekilde... 

Geçtiğimiz sezon Antalyaspor'da başarılı bir yılın ardından Galatasaray'a transfer oldun. Transfer sürecinini ve hislerini anlatabilir misin? 
Geçen sezon Antalyaspor'da 2. ligde oynuyordum. Takım olarak da güzel bir sezon geçirdik, beklentinin üzerine çıktık. Antalyaspor'dan önce de bir Süper Lig tecrübem olmuştu, Banvit'te oynamıştım. Şimdi yeniden Süper Lig zamanımın geldiğini düşündüm. Öyle bakınca da duruma teklifleri değerlendirirken Galatasaray'dan da teklif geldi. Onu da menajerimle beraber değerlendirdik, aklımıza yattı ve burayla sözleşme imzaladım. Şu ana kadar da gayet güzel ilerleyen bir süreç var, umarım daha da iyi olur. Kendimi geliştirmeye çalışarak, takımıma katkıda bulunarak devam etmek istiyorum. 

Yardımcı antrenörlerden biri Tutku Açık. Tutku Açık'ın senin gelişimine ne gibi katkıları oluyor, aranızda nasıl bir iletişim var?
Valla Tutku abi hepimizin severek izlediği bir oyuncuydu, özel hareketleri olsun, pasları olsun, oyun görüşü olsun. Bana inanılmaz yardımı oluyor. Özellikle pick and roll oyunlarında. Çok iyi bir iletişimimiz de var. Ben de onu rahat bırakmıyorum, sürekli ensesindeyim bir şeyler öğrenme derdindeyim. O da gerçekten çok pozitif şekilde bizi dinleyip, bize yardımcı olmaya çalışıyor. Benim için büyük bir şans.

Ertuğrul Erdoğan ile bu sezon takımda alacağın rol hakkında konuştunuz mu?
Takımımızda geniş bir rotasyon var, Ertuğrul abi de rotasyonu seven bir koç. Sahada kim olursa olsun %100'ünü versin, üç dakika, beş dakika o performansla devam etsin istiyor. O yüzden hepimize ihtiyacı olduğunu hissettiriyor. Zaten bu sezon hem Avrupa hem de lig olacağı için rotasyona da ihtiyacımız var. Hep beraber bu süreci götürmemiz gerekiyor. Bana da hazırlık maçlarında güzel şanslar geldi, iyi de değerlendirdiğimi düşünüyorum. Sezon içinde de inşallah bu şanslar gelecek ve ben de hem takımıma katkıda bulunacağım hem de kendi gelişimimi devam ettireceğim.

Son olarak gelecek hedeflerin arasında neler var?
Hedeflerim ve hayallerim var, ikiye böldüm yani. Hedeflerim önce tabi Galatasaray'da güzel işlere imza atmak, daha iyi roller alabilmek ondan sonra A Milli Takım, Euroleague var. NBA hayalim var diyebilirim. Hayallere ulaşılmayacak diye bir şey yok. Her şey yapılabilir. Eğer insan isterse, çalışırsa, öğrenirse her şeyi yapabilir. 

                                                                             ***
                                                      FCN BLOG ÖZEL HABERİDİR
                                           KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ

Röportaj: Can Bedel
Düzenleme: Can Bedel

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0