ÖZEL | Erkut Öztürk: Farklı bir Galatasaray izleyeceğimizi düşünüyorum..

Tivibuspor'un başarılı spikeri Erkut Öztürk ile Galatasaray'ın Porto deplasmanını, deplasman fobisinin Şampiyonlar Ligi'ne yansıyıp yansımayacağını ve Galatasaray'ın gruptaki şansını konuştuk.

Şampiyonlar Ligi'nde Porto deplasmanındayız. Önemli eksikler var; Ndiaye yok, Emre Akbaba yok ama Porto'da da Aboubakar gibi önemli bir oyuncu yok. Senin bu maçla ilgili beklentilerin nedir, nasıl bir maç bekliyorsun?
Öncelikle Fatih hocanın söylediklerini referans almak lazım; "kazanamıyorsan, kaybetme".. Şampiyonlar Ligi'nde deplasmanda alınacak 1 puan özellikle de ilk karşılaşmadan galibiyetle ayrıldıysan çok çok önemli. Portekiz takımlarının iç saha avantajını ne kadar iyi kullandığını çok iyi biliyoruz, adı ne olursa olsun farketmiyor. Porto, Benfica, Sporting Lisbon bu takımlar her zaman için Avrupa Kupalarında iç saha avantajını çok iyi kullanır. Ben Fatih hocanın ileri uçtaki tercihini merak ediyorum. Mesela Onyekuru ve Garry Rodrigues gibi hızlı futbolcuların Porto karşısında tehlike yaratacağını düşünüyorum. Buradaki en büyük eksiklik Ndiaye olacak. Cezası nedeniyle oynayamayacak olması, onun süratinden Galatasaray'ın yararlanamaması dezavantaj olacaktır. Burada bir de Galatasaray'ın nasıl savunma yapabileceğini göreceğiz. Bu da Galatasaray'ın bu sezonki savunma anlayışı için referans olacak.

Galatasaray'ın Şampiyonlar Ligi'ndeki şansı ile ilgili neler düşünürsün? Galibiyetle başladık devamı gelir mi?
Gelir çünkü Galatasaray tam dişine göre bir kura çekti. Bu tip takımlar Galatasaray'ın içeride, dışarıda yenebileceği takımlar. Zaten Galatasaray iç saha avantajını çok iyi kullanacaktır, 3'te 3 yapacağına inanıyorum. Galatasaray bu grupta en az 11 puan çıkarması durumunda bence Galatasaray bir üst tura yükselecektir. O yüzden ben Galatasaray'ın şansının yüksek olduğunu düşünüyorum.

Deplasman fobisi olarak adlandırılan bir durum var. Bu Galatasaray'a sorun yaratır mı bu maç ve diğer maçlarda?
Aslında deplasman fobisi denen şey bir çok takım için geçerli. Unutmayalım geçen sezon Beşiktaş, Şampiyonlar Ligi'nin ilk karşılaşmasında, Porto'dan galibiyetle dönmüştü. Şampiyonlar Ligi'nde bu deplasman fobisinin üst düzey olacağını düşünmüyorum. Oyuncuların motivasyonu, konsantrasyonu daha farklı olacaktır. Ben daha farklı bir Galatasaray izleyeceğimizi düşünüyorum yani Trabzon, Akhisar deplasmanındaki Galatasaray'ı görmeyeceğiz.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0