Maicon: Galatasaray benim takımım!

Galatasaray'ın 30 yaşındaki tecrübeli defans oyuncusu Maicon, sarı-kırmızılı ekibin çarşamba günü oynayacağı Şampiyonlar Ligi D grubu Porto mücadelesi öncesi UEFA'ya konuştu. Çarşamba eski takımı Porto'ya karşı mücadele edecek Maicon, Galatasaray'dan teklif aldığında ikinci kez düşünmediğini söylerken, Galatasaray taraftarının inanılmaz olduğunu ve daha önce böyle bir şeyle karşılaşmadığını belirtti.

"O TAKIMIN BİR PARÇASI OLDUĞUM İÇİN ÇOK ŞANSLIYDIM"
"Porto'da geçirdiğim 2011 yılı gerçekten inanılmazdı. Mücadele ettiğimiz 5 farklı organizasyonun 4'ünü kazandık. O takımdaki oyuncular futbol hayatımdaki en iyileriydi. Hulk, Falcao, James Rodriguez, Joao Moutinho, Otamendi... Hepsi de harika oyunculardı. Bence, 2011 sezonu Porto kulübünün tarihindeki en iyi kadrolardan biriydi. O takımın bir parçası olduğum için çok şanslıydım.

"GALATASARAY BENİM TAKIMIM"
"Galatasaray benim takımım. Renkleri de benim en sevdiklerim. Takımımın maçı kazanmasına yardım etmek için sahada her şeyi yapabilirim. Galatasaray'a katılmak büyük bir sevinç. Onlardan teklif aldığımda ikinci kez düşünmedim bile."

"GALATASARAY TARAFTARINI ANLATMAK ÇOK ZOR"
"Galatasaray'ın taraftarlarını anlatmak çok zor. İnanılmazlar. Bugüne kadar asla böyle bir şeyle karşılaşmamıştım. Kendi evimizdeki maçlarda bize kattıkları enerji çok yüksek. Onlar kesinlikle sahadaki 12. oyuncumuz. Kendi maçlarımıza çok dikkat etmeliyiz. Bunu becerebilirsek rakiplerimiz için endişelenmemize gerek kalmaz. Böylece, Şampiyonlar Ligi'ndeki grup aşamasında başarılı oluruz. Porto'yu seviyorum ancak onlar geçmişte kaldı. Şimdi hayatımı Galatasaray'a adıyorum." 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0