Nedim Özbey: Avrupa'da da ilerlemek istiyoruz..

Galatasaray Erkek Voleybol Takımı Başantrenörü Nedim Özbey, GS TV'de yayınlanan Gün Ortası programının konuğu oldu. Özellikle Kaptan Selçuk Keskin'e değinen Özbey, bu formayı, bu armayı seven isimleri takıma getirmeyi amaçladığını söyledi. Başarı için birlik beraberliğe ihtiyaç olduğunu söyleyen Özbey, Avrupa'da da ilerlemek istediklerini vurguladı.

"NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE"
“Gözlerimiz doldu 29 Ekim klibini görünce. 29 Ekim’de bu programı yapmamız çok önemli. Cumhuriyetimizin 95. yılı kutlu olsun. Ne mutlu Türküm diyene.”

"YAPI OLARAK İDDİALIYIZ"
“Öncelikle bu seneki Efeler Ligi, sonuncusundan birincisine kadar çekişme içerisinde geçecek bir lig. Daha çok erken. Biz ligin birincisi Halkbank’ı yendik. Halkbank voleybolda her zaman ilk sıralarda yer alan bir takım. Güçlü bir kadrosu var. 4 tane yabancı oyuncusu var, yerli oyuncuları çok kıymetli. Bizden tarafa bakarsanız biz yapı olarak iddialıyız. Galatasaray formasıyla maça çıkmanın bir bedeli var. Herkes bu formaya karşı iki misli oynuyor. Siz de 4 misli oynayacaksınız diyorum. Rakibi iyi analiz ettik. Kendi altyapımızdan çıkardığımız oyuncularla bu maçı kazanmamızın mutluluğunu bana hiçbir şey veremez.”

"BEN GALATASARAY'IN ÇOCUĞUYUM"
“Ligin başındayız daha çok yol var. Avrupa Kupası, Türkiye Kupası oynayacağız, 3 kupada mücadele edeceğiz. 45 maçlık bir serüven. Bir yerli oyuncu almak için çok büyük para veriyorsunuz. Bu sene 4. yılım antrenörlükte ama Galatasaray’da 41. yılım. Ben oynadığım zaman Okan Bey bizi tribünde desteklerdi. Benim felsefem altyapısız inşaat olmaz. Altyapıları çok iyi kurmak gerekiyor. A takımda altyapı oyuncusunu oynatmak çok zor, sabır işi. Binlerce oyuncu geçti elimden. Yüzlercesi milli takıma girdi. Mütevazi olamayacağım bu işi iyi biliyorum. Ben Galatasaray’ın çocuğuyum, Galatasaray’ın yapısını biliyorum. Maddi sıkıntılarını, problemlerini biliyorum. Formasına saygı duyan, forma için oynayan çocukları da burada tutmaktan kıvanç duyuyorum.”

"SELÇUK GALATASARAY'DAN AĞLAYARAK GİTTİ"
“Bir yabancı antrenör yüzünden Selçuk Keskin serbest kaldı ve gitti. Selçuk Galatasaray’dan ağlayarak gitti. Selçuk benden maç bileti ister, Galatasaray maçına gelirdi. Selçuk 18 yaşında Galatasaray takımında pasör oynadı. Fenerbahçe ile arası açıldı Galatasaraylılığından dolayı. Bu çocuk burayı hak etti. Hüseyin’in de hakkını yemem. Hüseyin de ailesiyle doğduğu şehre döndü. Can Ayvazoğlu da aynı şekilde Galatasaray altyapısından yetişti. Ben 26 sene İstanbul Büyükşehir Belediye ile çalıştım. Orada kurduğum düzen vardı. O kulübün adamları oraya gelsin istiyordum. Umut var bizim antrenör. Altyapıdan yetişmiş biri şimdi yardımcı antrenörlük yapıyor. Fatih Toptaş da aynı şekilde.”

"BAŞARI İÇİN BİRLİK BERABERLİĞE İHTİYACIMIZ VAR"
“Voleybolda bizi iyi günler bekliyor diyebilirim. Projelerimiz, altyapımız ve taraftarımızla. Bizi bırakmayan taraftarlarımız var. Ankara’daki Maliye maçında herkesi bekliyoruz. Kazandıkça taraftar maçlara gelir. Sonunda başarı olunca herkes beraber olur. Başarılı olmak için birlik beraberliğe ihtiyacımız var.”

"OKUL ANLAŞMALARIMIZ VAR"
“4 sezondur Bornova Anadolu Lisesi ile anlaşmamız var. 12 gencimiz orada. Bu sene de aynı şekilde. Genç takımımız orada birinci ligde oynuyor. BAL’a teşekkür ediyorum. Federasyon da bizden desteklerini esirgemiyor. Okul anlaşmalarımız da var. Taşıma su ile değirmen dönmüyor. Voleybol tekniği en zor öğrenilen spordur. Uzun bir altyapı gerektiriyor. Mevcut kadronun üzerine birkaç genç oyuncu ekleyerek takımın daha iyi yerlere gelmesini istiyorum.”

"HERKESİN SELÇUK KESKİN'İ ÖRNEK ALMASI LAZIM"
“Pasör kolay yetişmiyor. Yeni pasörler çıkarmak lazım. Muzaffer konusunda Okan Bey çok yardımcı oldu. Selçuk ile oda arkadaşı yaptık onu. Maçta karşılıklı ısınacaklar. Selçuk ağabeyini örnek alacak. Selçuk’u herkesin örnek alması lazım.”

"AVRUPA'DA DA İLERLEMEK İSTİYORUZ"
“CEV Cup’ta 25-26 Kasım’da Hırvatistan takımı ile oynayacağız. Lig biraz erken başladı. Çok hazırlık süreci geçiremedik. Oyuncularımız milli takımlardaydı. İstediğimiz güç antrenmanlarını yapamadık. Avrupa’da da ilerlemek istiyoruz. Bir kere böyle bir takımı yönetmek başka bir zevk. Mücadele var bizim takımda.”

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0