ÖZEL | Marko Arapovic: Çok mutlu ve gururlu hissediyorum

Galatasaray Erkek Basketbol Takımı'nın düzenlediği medya gününde yeni transferimiz Marko Arapovic, sitemize özel açıklamalarda bulundu. Galatasaray forması giyeceği çok gururlu hissettiğini belirten Arapovic, futbolu çok sevdiğini de belirtti. Marko Arapovic'in açıklamaları şu şekilde...

Uzun bir sakatlık döneminin ardından basketbola geri döndün ve Galatasaray forması giyeceksin. Neler hissediyorsun? 
Çok mutlu ve gururlu hissediyorum. Takımdaki enerjiyi, kulüpteki insanlardaki enerjiyi hissedebiliyorsun. Burası çok büyük ve geçmişe sahip bir takım. Umarım bu sezon içinde istediğimiz sonuçları alırız. Galatasaray formasını giyeceğim için çok gururlu ve heyecanlıyım.

Ertuğrul Erdoğan ile takımda alacağın rol hakkında konuştunuz mu?
Tabi ki. Ben kontratı imzalayacağım zaman kendisiyle benden beklediği, ne istediği, neye ihtiyacı olduğu hakkında konuşmuştuk. Her maç elimden geldiğince daha iyi olmaya ve takıma yardım etmeye çalışıyorum ben de.

Çok fazla vakit geçiremediğini biliyorum ama yine de sorayım. İstanbul'u nasıl buldun, bu şehir hakkında neler söyleyebilirsin?
İstanbul harika bir şehir. Benim memleketim Zagreb küçük İstanbul gibi. Burası gerçekten çok büyük ve güzel. Sezon öncesinde antrenman kampında olduğum ve sezona odaklandığım için çok fazla gezme şansı bulamadım. Ama bir kaç günlük gezme şansım oldu ve gördüğüm kadarıyla büyüleyici bir şehir.

Dinamo Zagreb taraftarı olduğunu biliyoruz ve takımın Fenerbahçe'yi mağlup etmişti. O maç hakkında neler söyleyeceksin? 
Futbolu çok seviyorum ve memleketim takımı olduğu için Dinamo Zagreb'in çok büyük taraftarıyım. Şimdi de Galatasaray taraftarı oldum. Her maçlarına gitmek istiyorum. Fenerbahçe maçı ise muhteşemdi. Kulübümüz için çok büyük bir galibiyetti. Umarım bu şekilde devam ederler ve daha fazla galibiyet alırlar.

Galatasaray futbol takımı hakkında ne düşünüyorsun?
Harika. Merakla bekliyorum maçları. Geçtiğimiz hafta ilk Şampiyonlar Ligi galibiyeti aldığımızda çok sevindim. Taraftarlar ve orada yarattıkları ambiyans çok iyi. 

Gelecekteki hedeflerin arasında neler var? 
Yapabildiğimin en iyisi yapmak. Sahalara geri dönmek. Ondan sonra yıldan yıla neler olduğunu göreceğiz. Tabi ki herkes gibi dünyanın en iyi ligi olan NBA'de oynamak istiyorum. Sağlıklı kalıp ve mücadeleye devam edeceğim.

***
FCN BLOG ÖZEL HABERİDİR
KAYNAK GÖSTERMEDEN KULLANMAYINIZ

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0