Efe Güven: Oyuncularımı tebrik ediyorum

Galatasaray Kadın Basketbol Takımımızın, İstanbul Üniversitesi karşısında aldığı 74-59’luk galibiyetten sonra başantrenörümüz Efe Güven, basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. İstanbul Üniversite'sine çok saygı duyduğunu belirten Efe Güven, oyuncuların biraz dinlenmeye ihtiyacı olduğunu da belirtti. Efe Güven'in açıklamaları şu şekilde...

OYUNCULARIMI TEBRİK EDİYORUM
Öncelikle rakibimizi tebrik ediyorum. Benim özellikle saygı duyduğum bir takım. Kadın basketbolunu takip edenler bilir, birçok kulüpten daha fazla oyuncu yetiştirmiş bir takım ve bu basketbol camiasındaki en önemli lokomotiflerden bir tanesi. Kendilerine ben çok saygı duyuyorum, zaten o kurumda da yetişmiş bir insan olarak oraya farklı bir bağım var.

Bugün rakibimize saygı duyarak oynadık, maç daha değişik bir skorla bitebilirdi. Bugün bütün oyuncularımıza süre vererek rotasyonumuzu geniş tuttuk. Bütün oyuncularımızdan katkı almaya çalışarak herkesi işin için katmak istedik. Önümüzde çok uzun bir sezon var, herkesten katkı almamız gerekiyor. Herkese süre verip bütün oyuncularımızdan katkı alarak bu seneki misyonumuza uygun bir basketbol oynamaya çalıştık. Ben oyuncularımı tebrik ediyorum.

Önümüzdeki hafta Hatay ile deplasmanda çok önemli bir maçımız olacak. Önümüzde bir haftalık hazırlık süreci olacak. Oyuncularımızın biraz dinlenmeye ihtiyacı var, biraz dinlendikten sonra o karşılaşmaya hazırlanmaya başlayacağız.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0