İsmail Çipe: İstanbul'da gibi oynadık..

Boluspor deplasmanında alınan 1-0'lık galibiyette önemli bir pay sahibi olan ve yaptığı kurtarışlarla geceye damgasını vuran 24 yaşındaki kaleci İsmail Çipe karşılaşma sonrasında yayıncı kuruluşun sorularını yanıtladı. Gösterdiği performanstan dolayı mutlu olduğunu belirten İsmail, özellikle zor şartlar altında Bolu'da kendilerine ayrılan tribünü dolduran taraftarlara teşekkür etti.

Maça iyi başladık, Boluspor’un etkili atakları oldu ama iyi karşılık verdiğimizi düşünüyorum ama bugün ben özellikle taraftarlarımıza teşekkür etmek istiyorum. Onların desteği sayesinde biz bugün sahadan galibiyet ile ayrıldık, onlar olmasa daha farklı bir skor ile ayrılabilirdik. Bizim kendi evimizdeymişiz gibi oynamamızı sağladılar. Tüm takım arkadaşlarıma ve bana bu şansı veren hocama teşekkür ediyorum. İstanbul’daki rövanş maçı için çok güzel bir sonuç aldığımızı düşünüyorum. İnşallah İstanbul’da daha güzel bir sonuç alarak sonraki tura yükseleceğiz.

Maçın içerisindeki pozisyonlarda yaptığımız kurtarışlar (özellikle ilk yarıdaki pozisyon) anlatabileceğimiz şeyler değil, anlık olan durumlar. Rakibin oraya vuracağını tahmin ettim, o noktaya vurduğunu gördüm. O nedenle pek bir şey söyleyemiyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0