Henry Onyekuru'nun maç sonu açıklamaları..

Antalyaspor karşısında 5 golle sahadan 3 puanla ayrılan Galatasaray'da karşılaşmanın ardından Henry Onyekuru basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. 2 gol atan Nijeryalı kanat oyuncusu, gol atmaktan ziyade takımın kazanmasının daha önemli olduğunu söyledi.

Her zaman söylediğim bir şey var. Ben gol atıyorsam tek başıma atmıyorum. Arkadaşlarımın yardımıyla atıyorum. Onlarsız benim tek başıma gol atıp mücadele etmem imkansız. Teşekkür ediyorum arkadaşlarıma. Kazandığımız için mutluyuz, kazanmaya devam etmek istiyoruz. Deplasman maçları iç sahayla kıyaslanınca daha zor geçiyor. Ne olursa olsun  bunu böyle düşünmememiz gerekiyor. Deplasmanda da bugünkü mentaliteyi sahaya yansıtıp önümüzdeki maçı 3 puanla geçmemiz gerek.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0