Drogba: Fatih Terim'e bana 1 yıllık kontrat verin dedim

Spor Toto Süper Lig'in 27. haftasında oynanan Galatasaray-Yeni Malatyaspor maçını takip etmek için Ali Sami Yen'e gelen Didier Drogba, maçın ardından açıklamalarda bulundu. Fatih Terim'den 1 yıllık kontrat istediğini belirten efsane futbolcu, Galatasaray'ın tarihi bir kulüp olduğunu da belirtti.

Didier Drogba'nın açıklamaları şu şekilde:
Fatih Terim'e bana 1 yıllık kontrat verin, tekrar gelip oynarım, bedavaya oynarım dedim.

FENERBAHÇE MAÇI ÇOK ÖNEMLİ
Fenerbahçe maçı kulüp için çok önemli. Deplasmanda bir derbi oynanacak. Şampiyonluk için umudumuzu sürdürmek istiyorsak, iyi bir sonuç almalıyız. Bugün güzel bir galibiyet aldık, bu da böyle derbilere hazırlanmak için en iyi yoldur.

GALATASARAY TARİHİ OLAN BİR KULÜP
Galatasaray yeni bir kulüp değil, tarihi olan bir kulüp. Bu tarihin bir parçası olduğum için çok mutluyum. Gelecekte ne olursa olsun Galatasaray hep büyük kalacak ve taraftarlarıyla beraber dünya çapında daha da büyüyecek. Gelecekte sadece güzel şeyler var. Galatasaray taraftarı olmasaydım P. Rising ile yolumuz buluşmazdı. Çok güzel anılarım var. Juventus ve Real Madrid maçı unutulmaz. Galatasaray gibi dünya markasıyla işbirliği yapmamız çok önemli. Nice ile birlikte kulüplerimizin daha da ileriye gideceğini düşünüyorum

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0