Macaulay: "Benim gördüğüm en iyi taraftara sahibiz."

Galatasaray Kadın Basketbol Takımımızın, KBSL Playoff Yarı Final serisi ikinci maçında Fenerbahçe’yi 48-59 mağlup ederek seride durumu 1-1’e karşılaşmadan sonra oyuncumuz Victoria Macaulay açıklamalarda bulundu.Victoria Macaulay şunları söyledi:

Ben takım arkadaşlarımla çok gurur duyuyorum. Bugün çok zor bir galibiyet aldık. Fenerbahçe çok iyi bir takım, maç boyunca takım olarak bir arada kalmayı başardık. Savunmada çok agresiftik, çok kararlıydık maç boyunca. Böyle oynadığımız zaman kazanmak adına daha büyük bir şans elde ediyoruz. Şu anda seri bitmiş değil, bizim evimize taşınıyor seri. Oradaki maçlarımıza odaklanacağız. Takım arkadaşlarımla gurur duyduğumu tekrarlamak istiyorum.


Benim gördüğüm en iyi taraftarlara sahibiz. Salona gelerek bizi destekleyeceklerine eminim.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0