Mbaye Diagne: Şampiyon olmak istiyorum!

Süper Lig'in 32. haftasında Galatasaray, deplasmanda Çaykur Rizespor'u 3-2 mağlup ederken karşılaşmada 90. dakikada kazanılan penaltı vuruşunda Mbaye Diagne ve Sinan Gümüş tartışması olay yaratmıştı. Senegalli yıldız konuya ilişkin sosyal medya hesabından bir açıklama yaptı.

Rize deplasmanında 90. dakikada kazanılan penaltı vuruşunu kullanmak için Sinan Gümüş ile tartışan Mbaye Diagne konuya ilişkin Instagram hesabından yaptığı açıklamada, "Şampiyonluk yolunda benim ve takımım için kritik bir maçta sonuca ulaşmayan bir penaltı için çok üzüldüm. Elimden gelenin fazlasını yapmak ve belki de hatamı telafi etmek için sinirlerime hakim olamadım. O anların gerginliği ile başta hocamız olmak üzere kırdığım herkesten özür dilerim. Daha iyiyi, başarıyı ve kazanmayı ve bize inananları mutlu etmeyi çok istiyorum. sadece kazanmakla ilgileniyorum, şampiyon olmak istiyorum." ifadelerini kullandı. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0