Galatasaray, Ben Moore ile ilgileniyor!

Ben Moore
Galatasaray Doğa Sigorta önümüzdeki sezon için hazırlıklarını İtalya'da sürdürürken transfer çalışmaları da tam gaz devam ediyor. Yenilmez Armada'nın NBA patentli uzun forvet Ben Moore ile ilgilendiği iddia ediliyor. 

Geçtiğimiz sezon ligde yarı final oynayan kadrosunu büyük ölçüde koruyan Galatasaray, Yiğit Arslan ve Greg Whittington transferleriyle de takımı güçlendirirken çalışmalar devam ediyor. Alessandro Gentile, Marko Pecarski ve Lazeric Jones gibi isimlerle adı anılan Cimbom'da gündeme son olarak Ben Moore geldi. Sportando'nun haberine göre; Galatasaray, önceden NBA takımlarından Pacers ve Spurs formalarını giymiş Ben Moore ile ilgileniyor.

24 yaşındaki uzun forvet geçtiğimiz sezon G-League’de Austin Spurs forması giyerken, ortalama 29.1 dakika süre aldı ve 12.9 sayı, 7.7 ribaund, 2.1 asist, 1.1 top çalma ortalamaları tutturmuştu.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0