Ömer Bayram: Birbirimizi motive ettik ve inandık...

Bugün Seri'nin yokluğunda orta sahada görev alan ve fena da bir performans sergilemeyen Ömer Bayram karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu. Sürekli çalıştığını ve bugün Fatih Terim'in kendisini ödüllendirdiğini söyleyen Ömer, galibiyete inandıklarını vurguladı.

"İNANDIK"
"İnanılmaz bir maç oldu. Tempo çok yüksekti. Maça iyi başladık, sonra nedense ister istemez gol yiyoruz. Bu geçen hafta da oldu. Birbirimizi motive ettik ve inandık. Bu galibiyete ihtiyacımız vardı, çok mutluyuz."

"PES ETMEDİM, HOCAM BENİ ÖDÜLLENDİRDİ"
"Hiç pes etmedim, hoca da beni ödüllendirdi diye düşünüyorum. İnşallah elimden geleni yapmışımdır. İnşallah her şey bizim için güzel olur. Nzonzi, bana çok yardımcı oluyor, İngilizce konuşuyoruz. Elimden geleni yaptım."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0